Forbrugerkontakts meddelelse om “Reklamer: Nej tak.”

“Til Morbærhavens administration

Vi leverer reklamer og aviser 2 gange om ugen til husstandene i Morbærhaven. Det er stort set kun studerende der bor i Morbærhaven som omdeler ruterne. Og det gør de rigtig godt.

I forbindelse med Jeres om nummerering har vi og dermed omdelerne følgende udfordringer. Vi har ikke længere en korrekt nej tak registrering på husstandene, da det nu svarer til at alle er flyttet efter at der er kommet nye husnumre. Derfor skal alle dem som havde nej tak før og gerne vil fortsætte med at være det, logge ind på vores hjemmeside via nedenstående link og melde sig nej tak på ny med den nye adresse. Dette vil sikre at der som tidligere ikke bliver pakket og leveret reklamer til dem. Typisk går der 2-3 uger fra de registrerer sig, til sættet er fjernet fra ruten.

https://fk.dk/Contact/Forbrugerkontakt/Reklamernejtakformular

Kunne jeg få jer til at sende en mail/skrivelse ud til alle husstande, så beboerne ved at dette er årsagen, og de på den måde kan få det rettet nemt. Det vil også lette vores omdeling for vores omdelere i marken, som bliver mødt af husstandene der ikke kan forstå hvorfor der igen kommer reklamer til dem.”