Så er det i dag, at du endelig kan komme til møde i fotogruppen igen! 🙌
Kom forbi, mød dine naboer og tag en snak om, hvad I ønsker for fotogruppen 📷🌱
📍 Center 3, stueetagen
🕡 18.30 (Torsdag d. 25. juni)
Håber vi ses? 😉
Dagsorden
- Godkendelse af dagsorden
- Valg af referent (bare stikord)
- Valg af dirigent
- Valg af kontaktperson
- Mine tanker med gruppen
- Tilretning af vedtægter
- Evt. / Afslutning
Hilsen fra kontaktpersonen:
Alle med interesse i foto, eller i at få taget billeder kan deltage.
Jeg glæder mig til at se jer alle.
Fotogruppen på facebook: https://www.facebook.com/groups/253888878142418/
Today’s the day! 🙌
The Photography Group is finally meeting again!
Come by, meet your neighbours, and join the conversation about what you’d like the Photography Group to be in the future 📷🌱
📍 Centre 3, ground floor
🕡 6:30 PM (Thursday, June 25)
Hope to see you there! 😉
Agenda
- Approval of the agenda
- Election of minute-taker (keywords/bullet points only)
- Election of chairperson
- Election of contact person
- My thoughts on/visions for the group
- Adjustments to the bylaws
- Any other business / Adjournment
A message from the contact person:
Anyone with an interest in photography, or in having their picture taken, is welcome to join. I look forward to seeing you all!
Here is the photogroup’s facebook: https://www.facebook.com/groups/253888878142418/