Ansøg om bolig
Beboerinformation
Faciliteter
- Værksteder
- Beboergrupper
- Vaskerier
- Leje af festlokale
- Fitness
Har du nogle foreslag til FAQen, kan du sende dem til help@aub.dk
A: Du kan se administrationskontorets åbningstider for personlig og telefonisk henvendelse her.
A: Du kan se beboerkontorets åbningstider for personlig og telefonisk henvendelse her.
A: Hvis en pære går på badeværelset, skal du skal kontakte administrationen, så kommer der én ned og skifter den/dem.
Lysstofrør/pære til køkkenet kan du købe på administrationen og beboerkontoret. Har lysstofrøret blinket længe, inden det gik ud, skal du også bruge en ny glimttænder. Pæren i loftet har indbygget glimttænder.
A: Du skal kontakte administrationen, så kommer der én og skifter den.
A: Du må godt bore ude på badeværelset, men pas på vandrør i væggene. Du kan med fordel låne en rørsøger på beboerkontoret eller administrationen inden du begynder at bore!
A: PostNord har 3 ruter i Morbærhaven. Det kan derfor betyde at beboere i et område har fået post om morgenen, hvor din post så først ankommer om eftermiddagen.
PostNords mål er at levere breve, dagblade, magasiner, reklamer og ugeaviser mandag til lørdag inden kl. 16.00.
Pakker bliver leveret mandag til fredag inden kl. 16. Private modtagere vil også få omdelt pakker om lørdagen.
A: Morbærhavens Internet er NAT type 2, hvilket kan volde problemer for nogle konsoller.
A: Hvis dit internet ikke virker, kan det ofte hjælpe at genstarte dit udstyr, hvis du f.eks. har en trådløs router.
Du kan også prøve at forbinde din computer direkte med kabel til internetudtaget, for at udelukke evt. fejl på eget udstyr.
Ved fejl på internettet, skal du kontakte administrationen.
A: Hvis dit beboerkort ikke virker, skal du henvende dig til Administrationen.
A: Normalt har de åbent mandag til søndag fra 08:00-21:00. På helligdage har de lukket. 365 i Trippendalscentret har som regel åbent på helligdage. Se på 365’s hjemmeside for opdateret information.
A: Man kan vaske døgnet rundt.